Piece of cake



Jag känner mig i full fart. Igår gjorde jag klart den här tårtbiten som jag gav till min kusin Åsa.
Kylskåpsmagneten på bilden har jag också gjort. (bilden i magneten är dock lånad från nätet.)
Jag kör på med tygen och syr lite mer så får vi se vart det leder. Jag har mina funderingar på att öppna ett Etsy konto. Det skulle vara skoj att kunna tjäna lite extra på att göra något man tycker om.

Translation:

I finished this one yesterday. It´s a piece of cake.
I´m thinking of putting my things on
Etsy. But I think I need some more to do that.
In the future it would be nice though to ern some extra money to do something like this.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att vara kreativ. Fin header har du också.

2010-03-03 @ 01:02:06
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0