"I'm stuck here getting misty over you, I'm alone on a bicycle for two"


(Bilderna är lånade från Weheartit)

Jag har funderat lite kring att börja skriva igen under dagen som har gått nu.
Jag vet inte var eller hur jag skulle börja. De va längesen jag ens använde mig av den talangen åtminstonde så tror jag att jag var rätt okej på det.
Jag skrev några fina saker även om de kanske var något mörka på den tiden.
Kanske är det dags att prova igen?

Jag tar jätte gärna emot så mycket förslag som möjligt på vad jag skulle kunna skriva om. Nyckelord, brainstorming, vad som. Kom gärna med förslag så ska jag se om de kan bli en liten novell i ett inlägg om några veckor.

Translation:

I´m thinking of taking up wrighting again. But I wouldn´t know where to begin.

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle - tävling pågår!

sådär har jag också tänkt, "jag borde göra det här och det här mer" - sådant man gjorde förut. t.ex. läsa i mitt fall. så i lördags köpte jag 5 pockets på second hand, så nu har jag att läsa! se film vill jag också göra mer.

2010-03-29 @ 15:02:18
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Hello

Rubricks kub å schack!

Eller hello kitty å my little pony.



Hälsningar Mange å Elli

2010-03-30 @ 00:58:33
Postat av: Catrin

Jag tycker absolut att du ska bejaka din skrivtalang! Pepp!



SV: ja eller hur. Kan man få för många kakburkar? Och hur många är det isåfall? ;)

2010-03-30 @ 18:23:02
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0