*All Star*



I helgen som var så fick jag äntligen mitt pass. Jag var otroligt nöjd.
Bilden blev jätte bra och hur ofta är det man känner så?

När vi hade varit på polisstationen för att fixa detta så gick vi en sväng i Sollentuna köpcentrum där jag veckan innan hade spanat in de här söta Conversen.
Jupp, dom är "Pale Pink" Ljusrosa. Och dom är en skönhet både att se på och att gå i, jag är kanonnöjd.

Idag har jag på mig dom för första gången utomhus.
Igår kunde jag helt enkelt inte vänta längre så ja la ner dom i badkarlet med impregnering på och så fick de stå över natten. Nu är de redo för vädret!
Jag älskar mina Converse.
Jag vet att vi alla säger det men jag gör verkligen de bara lite sådär extra mycket! ♥


Translation:

I love my new Pale Pink Converse! ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa F

Man ser verkligen att dom är nya! Det fina med Converse är att dom är lika snygga nya som när de är nedslitna och smutsiga :D

2010-03-31 @ 16:50:48
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Tack så jättemycket! Kul att du hittade hit :D



Jättefina Converse, har funderat på att köpa dem men jag tror det får bli de vita ändå... Rosa blir för tjejjigt ;) Men jag gillar att de har svarta ränder...

2010-04-01 @ 11:25:52
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh så fina och pastelliga!

2010-04-01 @ 13:06:09
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Locke

de finaste skorna till den finaste flickan! ;)

2010-04-01 @ 20:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0