Bl a, Midsommar 2010


Så lite saker som hänt i gapen, då när jag har varit lite frånvarande på bloggen.



Söta K fyllde år och vi gav henne den här tjusiga baskern och i det fint inslagna paketet med tidningspapper gömmer sig målar färger. K är grymt bra på att måla och jag hoppas färgerna kommer till nytta och att baskern ger mycket inspiration.



Sen blev det midsommar och jag och The Scientist rörde oss ut till Gubbängen.



Där mötte vi upp lite väner för att gå på picknic. Vi spelade ett mysigt sällskapsspel, där man ska gissa vilket ord personen försöker beskriva under begränsad tid. Det var jätte svårt och hur kul som helst.



Efter picknicken promenerade vi till Oscar och Angelica där det hade blivit dags för att grilla.



The Scientist.



Mycket mat blev det.



Massa trevligt sällskap.



Här är jag.



Vissa la sig och vilade lite efter middagen.



Medan andra var fullt inne i konverserande.


Det var mysigt också.



Efter maten hjälptes vi åt att bära in allt och slänga skräp och städa upp. Sen var det dags för Singstar.
Jag och The Scientist sjöng Everything Counts tillsammans innan vi bestämde oss för att de blivit dags att röra oss hemåt.


Kommentarer
Postat av: lisa

underbara bilder. ser fantastiskt ut! fin du är också och alla andra.

2010-07-25 @ 15:22:52
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0