Lite överraskningar gör en gott!



Förra veckan ville jag överraska min kära. Så när han hade somnat så gjorde jag klart en liten minivimpel som jag sedan placerade på hans tangentbord med en liten lapp om hur mycket jag tycker om honom. Så när han vaknade så skulle det vara bland det första han såg.



I måndags så överraskade han mig. Efter jobbet så kom han hem till mig utan att vi bestämt något alls. Jag och Lisa satt och såg på Jane Eyre när det plingade på dörren. Jag blev super glad!
Sen gick vi på en förtrollad promenad, lekte i en gigantisk pool i Sätra, där vattnet bara räckte till mitten på vaden. Lisa började plaska runt som en tok, hoppade och lekte. Mer om denna kväll kan ni läsa på hennes fina blogg. Här!



Igår satte jag på mig min nya väst och mina nya shorts som jag shoppat tidigare på dagen på myrorna. Fynd!
Shortsen kostade 49:- båda två och Västen 69:-
Ni ska få se mer sen.
När jag finat till mig så satte jag mig på perrången och väntade in tåget för att åka till Kallhäll och umgås med The Scientist lite.


När jag kom till The Scientist så fick jag en present. Han hade varit på loppis och köpt den här jätte söta till mig!
Så fint.


Translation:


(I know all to well that my spelling is far from the best. But here you have it anyway.)

Suprises, suprises. Last weak I suprised The Scientist with what you see in the first pictures. That and a little note.
This monday he suprised me by just stopping by. We live a bit apart, so it´s not the usual "just-dropping-by".
I loved it. We then went for a walk to the beach, me, The Scientist and Big Red. We found a swimming pool for kids that was huge! So we splashed around for a wile before we continued. We also sat on swings for a wile, tipping our heads backwards so the hole world was upside down.
Yesterday I fixed myself up and went to se The Scientist and got a little suprise gift. He´d been to a fleemarket and bought me this really cute boy and girl kissing. It goes in the bookcase when I have one! ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh så fina ting som hänt dig de senaste dagarna,finfinfint!

2010-07-22 @ 14:32:23
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

You look like a godess! Herregud! Vi måste shoppa på Myrorna lite oftare, pretty pretty pretty!

2010-07-22 @ 15:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0