Sammanfattning av lite smått och smått



Jag och Elli tog en fika innan hon skulle iväg på utlandsemester. Hon fick en liten present av mig eftersom hon hade fyllt år och jag inte  var där. Den såg ut såhär.



Jag, The Scientist och Big Red satt utanför mig på gräset och åt glass och pratade om allt från politik till vad som är normalt eller inte. En liten nyckelpiga gjorde oss sällskap.



Sen var vi hos Big Red och The Scientist fick leka av sig lite med A-G medan jag och Big Red gick ned och tog en cigg.



När vi kom tillbaka upp så hade dom målat jätte fina teckningar tillsammans.
Här är A-G med en söt liten gubbe.



A-G fick prova The Scientists hatt och sen fick hon även hjälpa honom att vispa grädde till jordgubbarna sen.
Det blev jätte mumsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0