Mer sammanfattning.




Jag har även varit på krogrunda med Daniel. Vi var på Vampire Lounge och tog en drink innan vi gick vidare till Bröderna Ohlsson och sen avslutade vi på Debaser.



Jag lämnade en överfull uteservering och promenerade hemåt.



Jag har också blivit klar med några tygtavlor. En såg ut såhär.



Vi har även ätit middag på balkongen, spelat backgammon, ätit mysig frukt och blåst massa såpbubblor.



Vi har också varit en del på stan. Njutit av kvälls solen över en kall öl på Snotty. Besökt Vitabergsparken över en middags picknick och strosat runt söders kvarter på kvälls promenader.

Kommentarer
Postat av: lisa

ser helt underbart ut!

2010-07-25 @ 15:30:21
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilka mysiga bilder! Och nu kom jag på hur mycket jag längtar efter min basker. :)

2010-07-26 @ 11:43:41
URL: http://thelittlestoryteller.blogg.se/
Postat av: Jean

Vad mysiga bilder, och vad fina ni är ^_^

Gillar as usual dina broderier. Pyssel-inspirerande.

Fortsatt trevlig sommar!

2010-07-29 @ 21:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0