Keep dreaming



Grå dagar envisas med att hålla sig fast så då envisas jag med att drömma om hur en nästan helt perfekt dag skulle se ut.
Den skulle kanske börja en sommar morgon med att se solen gå upp.



När man kommer hem och ut i köket ser det ut något i den här stilen.



Wåfflor och bär till frukost.



Sen sätter jag på mig finskor och går ut.




Äter lunch på ett mysigt ställe. Kanske kan de se ut lite som det här.



Efter lunchen beger jag mig ut i parken med en filt och ligger och njuter av solen en stund.



Sen hämtar min pojkvän upp mig och vi beger oss på en utflykt.



Vi ror ut på sjön, okej lite överdrivet med alla kronblad kanske. Men de va en jätte fin bild iaf.



Sen när vi kommer till min port har det börjat regna men de bryr vi oss inte om.


Bilderna hittar ni Här!

Kommentarer
Postat av: lovisa

måste bara fråga. är dina fina finaskor köpte på nelly? isåfall har vi likadana :)

2010-01-21 @ 15:49:39
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Angelica

underbart..... behövs i dessa tider.....

2010-01-22 @ 10:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0