Fyra små guldkorn*


Det här är fyra små bloggar som jag gillar att titta in på när jag känner mig oinspirerad eller bara vill titta på något fint!

Here are four blogs I really like to look at when I feel uninspired or just need to see something pretty.





Den här bloggen heter Blah to Tada! Hon gör små pyssliga saker från de vardagliga som vi själva kanske hade slängt.

Blah to Tada makes pretty things out of what most of us would just throw away.





Det här är en jätte mysig frukost blogg som heter Simply Breakfast.


Simply Breakfast is a cozy blog that presents the most wonderful breakfast.



Den här bloggen kan jag sitta och titta på i en evighet och inspireras av allt möjligt. Otroligt kreativ och otroligt duktig! Cannelle at Vanille heter den här bloggen.

Cannelle at Vanille, I can sitt forever and just look at the pictures and get inspired. Unbelievable creative and very well done.



Slutligen så har vi den otroligt söta Modsflickan Emma som har sin blogg Requiem pour un con.
Hon älskar klänningar, fransk film och annat mysigt och fint som hon delar med sig av till sina läsare.

And last but not least. This Unbelievabley gourges Modgirl with her blog Requiem pour un con.
She loves pretty dresses, but not just any kind, french movies and other nice things that she share with her Readers.


Kommentarer
Postat av: saaga

sv: Får jag fråga vad du vill förändra? :)



gud vad fina bilder!

ja fråga på :)

men jag vill nog förändra ganska mycket, men framförallt vill jag sluta undvika saker och ta ut svängarna mer och inte ta allt så allvarligt :)

framför allt sluta fly, om du förstår. kram! ;)

2010-01-15 @ 15:02:28
URL: http://sagabohinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0