Spring



Jag vill bara sova, läsa och äta just nu tills våren bestämmer sig för att hälsa på oss igen.
Jag vill gömma mig i en bra bok eller flera om det är vad det tar för att få vintern att passera.
Jag föreslår att alla andra gör det också och att vi rekommenderar böckerna vi läst.

Det är neverending vallar med snö och isblock flyter runt utanför mitt fönster där jag sitter nu.




Jag vill springa på öppna ängar

och hoppa jämfota i gräset

 och promenera och spontankyssas på stranden.

Translation:

F* winter! I just wanna read untill its over. Hide in a good book. Or several if thats what it takes. I suggest you do to.
I want spring now, I wanna run in a meadow, jump in the gras and take loong walkes and kiss on the beach.

Kommentarer
Postat av: Erica

De översta bilderna.... så fruktansvärt vackra de är. Har du tagit dem själv? Läste din presentation och kunde inte låta bli att le. För roligt - fast du har ju rätt. Ha det så mysigt i helgen och på alla hjärtans dag! (och se till att köppa sådana där geléhjärtan. För de är galet goda. I alla fall en gång om året.)

2010-02-11 @ 17:10:59
URL: http://enettaiparis.blogg.se/
Postat av: Lisa

<3 Tvn med "Read instead" på. En sån tv vill jag ha :)

2010-02-15 @ 17:57:28
URL: http://artvsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0