Äntligen hemma!



Det är så skönt när man kommer hem efter så lång tid av att inte kunna ta sig hem.
Det var så underbart att jag inte vill lämna lägenheten imorse när jag skulle till jobbet. Jag älskar min lägenhet!
Rena kläder, mina egna saker, min egen säng! Jag gosade in mig i kuddarna och sov som en prinsessa.

Nu droppar det från taken, isen smälter och plusgraderna klättrar otroligt sakta på termometern. Men snart så är det väl ändå dags hoppas jag. Mer snö kommer det ju komma, men att höra det droppa och se det sakta smälta på vissa ställen och att tunnelbanan är igång igen ger mig iaf liite hopp om att det kan bli vår någon gång.


Translation:

I finally got myself home yesterday, it was wonderful! I love my place!
It is melting a little but very slow around here on the streets from the roof of buildings. But atleast there is hope, even if it´s weak right now. We all want spring! Were are you?

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

så fint du klär i den färgkombinationen!

2010-02-26 @ 22:25:16
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0