8 frågor - 8 svar

1. Vad är det första du gör när du vaknar på morgonen?



Tänker va skönt att jag inte behöver gå upp än och så gosar jag in mig i kudde och täcke tills jag måste gå upp.

2. Vem skulle du ringa om du behövde hjälp med att gömma ett lik

Jag skulle alla gånger ringa till Lisa. Egentligen bör man inte gömma lik, men om det av någon anledning var absolut nödvändigt så skulle jag ringa henne.

3. Har du någonsin skickat ett kärleksbrev? (mejl räknas inte)

Jag har skickat ett kärleksbrev en gång. Det var till en kille i usa. Fast jag vet inte hur mycket kärlek det var som vänskap då vi aldrig skulle komma att träffa varandra någonsin igen. Men han hade glömt en skiva där jag var och jag ville skicka den till honom och då gjorde jag det ihop med ett brev som förklarade hur mycket han betydde för mig, att jag uppskattade alla fina ord han gett mig och att det gjort ett stort intryck på mig.

4. Vad har du som bakgrund på din dator?


Den här just nu, den gör mig glad och mysig i magen.

5. Brädspel?

Backgammon och schack tror jag. Jag är otroligt dålig på Schack men det är ju så fint.
Backgammon nästan samma sak där, jag är otroligt dålig förlorare i det, men jag kan inte motstå för att det är så fint.
Annars tycker jag att fia med knuff är rätt mysigt! ♥

6. Om du var tvungen att välja: kapitalist eller kommunist?

Kommunist har blivit ett skäms ord för att ett försök som gjordes misslyckades.
Jag tycker dock inte det är anledning nog att avfärda. Hellre kommunist än kapitalist!

7. Mest älskade ägodel?


Men shit va svårt! Jag vet inte. Mina böcker kanske. Högt uppe på älskade listan just nu ligger mina jeans shorts.

8. Mest lästa bok/bokserie?

Oj, jag har jätte svårt att läsa om en bok egentligen. Men jag vet att jag läste om vissa delar i "Fear and loathing in las vegas" flera gånger efter jag läst den första gången. Men en bok som jag vet att jag kommer att läsa om förmodligen flera gånger i framtiden det är "Lapptäcket eller konsten att sy ihop ett liv" - Otto Whintney.


Nu är det tänkt att man ska utmana vidare så jag utmanar:

Angeliqa

Catrin
- Garderobstankar

Sofia

Anna

Lovisa

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj så fint! Tycker om att du använde bilder i inlägget :)

2010-08-07 @ 14:04:15
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Catrin Garderobstankar

Åh vad kul med en utmaning. Jag ska svara så fort jag kan - Tack!



(och tack igen, shopen har nu öppnat igen. Blev lite orolig där.. ;)



Kram!

2010-08-09 @ 15:47:08
URL: http://garderobstankar.blogspot.com
Postat av: Angeliqa

Vad roligt och fint :) Jag skall givetvis svara jag med.

2010-08-11 @ 17:27:50
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Postat av: Caroline

Vilken fin lista.

Postat av: lisa

trevlig läsning!

2010-08-13 @ 14:18:22
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0