En kittlande känsla



Kärlek ger gärna en kittlande känsla av att allt är möjligt. Att även en enkel liten varelse som jag kan få vingar.
Men vad är poängen med vingar om jag inte kan känna vinden mot min kind?



Vänskap är en underbar sak. Att finnas där alltid för varandra varje dag i varje litet ögonblick som faktiskt spelar roll. Vänskap är inte att kräva saker av varandra utan att ge för att man vill och få för att vännen din tycker att just du är värld det bästa i hela världen och inget annat.



Ett enkelt föremål, billigt eller ej, kan bli det viktigaste i världen.
Ett föremål som aldrig tas av eller som ligger dolt i en hemlig liten vrå som endast jag känner till.

Själv har jag faktiskt en "happy box" med fina saker som gör mig glad, som jag fått eller kanske samlat på mig under åren.
Men föremål jag älskar skulle tex vara saker som har starka minnen till dessa fina stunder i mitt liv.
Det första kärleksbrevet jag någonsin fått.

Ett halsband jag gjorde själv med en nyckel på som jag inte tog av mig på över ett år, jag hade den tills den började missfärga min hals.

Ett till halsband jag har som min kusin valde ut helt själv till mig, det är ett silverhjärta med en vit pärla i, när han var rätt så ung.
Det var så otroligt fint! Den Julafton spenderade vi på ett hem, hans store syster och jag.
Hennes föräldrar och lillebror kom dit för att hälsa God Jul och ge oss några klappar och kramar innan de skulle ge sig av tillbaka.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilket fint inlägg :) Blev sådär varm & mysig som man blir ibland. kramar

2010-08-03 @ 09:27:05
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh så himla fint inlägg och bilder. gillas till tusen!

2010-08-03 @ 23:39:13
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0