Snart...



"When did you accept the life you had?"




" I use to have this appetite for my life, and it is just gone "



" If you could clear out all that space in your mind, you´d have a doorway. "



" Everything else will take care of it self "


1 Oktober kommer en helt ny film till biograferna i bland annat Stockholm.
Eat Pray Love.
Vissa av er känner redan till den. För andra kanske det är lite mer nytt.
Jag måste själv säga att jag inte är super förtjust i just Julia Roberts och Trailers är ju inte att lite på alla gånger.
Men jag har ett oändligt sug efter att få se den här filmen ändå. Men först ska vi läsa boken och prata kring den.
Nästa bokklubbsmöte som kommer hållas är av mig.
Jag har valt en bok som heter "Juliet, Naked" av Nick Hornby.
Efter den är det Lisas tur att välja och hon har redan bestämt sig för denna. Jag var lite nyfiken på vad det kunde vara så jag gick in och tog mig en liiiiten sneak peek på Trailern.

Titta här!



Kommentarer
Postat av: lisa

Vad roligt att du är nyfiken på boken sötnos, nu kanske du förstår varför jag valde den? (Försöker välja böcker som ska vara utvecklande för oss alla) Pussar & kramar!

2010-08-29 @ 13:04:38
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det verkar vara en fin film. Jag gillar inte Julia Rob berts sådär jättemycket.. men nu blev jag riktigt sugen på att se filmen :)

2010-08-29 @ 14:27:02
URL: http://emptypages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0