She and Him



Jag har inte hittat någon att gå med och nu är det försent! Biljetterna verkar vara helt slut och jag känner mig smått förkrossad. Jag hade verkligen velat se She and Him på Kägelbanan den 3:dje Maj.
Jag känner mig så dum som inte struntade och bestämde mig för att gå själv när de fortfarande fanns biljetter.
Om någon har en biljett över och inte vill gå själv så får ni jätte gärna ta med mig.

Translation:
 
I feel so stupid. I really had my heart set on going to this concert and now the tickets are sold out. Of Course!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har TOTALLY inte blivit tillfrågad! Låter hur mys som helst, hoppas du får biljett & sällskap sötnos!

2010-04-06 @ 10:15:40
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

jag gillar också she & him, är inte superinlyssnad men jag lyssnade igenom vol 2 igår, och det tilltalade mig!

2010-04-06 @ 12:51:26
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0