♥ PAPERFASHION ♥



Här om dagen så fick jag den här bilden länkad till mig av min söta Kusin som sa "Oj! Titta, det är ju du".
Jätte gulligt hur hon ser mig och jag fick direkt en önskan om lite längre hår igen.
Men jag började kika runt iaf. Och den här tjejen är fantastisk!





Se mer vad hon har gjort HÄR! ♥

Translation:

A few days ago I got the first picture sent to me by a link from my cute Cosin saying "Oh, look its you!" refering to the girl holding the birdcage and the frames.

And later I started looking around a bit and I just had to show you some mor of what this girl has made. I love it!
I really wish I could do something simular.

Link to her Etsy shop you have right HERE ♥

Kommentarer
Postat av: Freja

jisses vilken duktig tjej!

2010-04-21 @ 15:58:58
URL: http://bomullsdrommar.blogspot.com
Postat av: Emmi

men så inspirerande! supervackert!

2010-04-22 @ 22:28:51
URL: http://emmistexter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0