Mittemellan...vad?


Bilder: Här

Ibland så glömmer jag vart ja var påväg någonstans. Man liksom fastnar i värden mittemellan då man va på väg och sen glömde vad det var man gjorde.
Just nu är jag där mittemellan och många av er vet säkert hur det känns.
Man kommer inte riktigt loss att göra allt de där som det var tänkt att man skulle göra.
Men nu ska jag *** ta och rycka loss mig och det är dags för ett nytt försök.
Ibland behöver man lite pepp, ibland behöver man inspiration och förslag, ibland behöver man veta var det gick fel så man kan göra det rätt igen. Jag har börjat sakna otroligt mycket fina saker som jag kanske tog lite för givet förr.
Saker jag inte tänkte på som något särskillt har börjat kännas väldigt meningsfulla för mig.
Människor, saker vi gjorde, saker jag gjorde för mig själv. Bättring behövs och ordentlig skärpning för att jag ska få lite ordning på saker.

Translation:

Sometimes I just get stuck in the middle of what I was suppose to do. I sort of forget but not completly, just how it was I was suppose to get there. What was I suppose to do?!
I just need to pick up some of the peaces, get some light and stop taking things for granted. It needs hard work, everything does.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja! Heja! Kämpa på!



(Jag tänkte att du skulle ta en fin bild o skicka som jag kan ha i inlägget :))

2010-04-18 @ 12:52:17
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Lisa

kram och vackra bilder!

2010-04-19 @ 14:35:00
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0