Sommaren 2009

Så vad har hänt den här sommaren egentligen?

Vi kan ju börja på våren.



Jag råkade bli lite lila hårig när jag bara skulle tona det vitt. Galen älva fick jag höra att jag såg ut som.



Jag var på PopDakar vid Gula villan.




Jag hade en midsommar maskerad. "Kom som en sagofigur".


Debasers uteservering. Daniels hatt och ja tror det var Kristians solglasögon.
Men de båda passade bättre på mig! Hihi.



Var på hemmafest.



Födelsedags kalas.



Lekte pyssling.



Parkhäng.



Rökte en del.



Hälsat på hos vänner.



Krogrundor på söder.



Det var nog ungefär det och mycket mer såklart!


(De flesta av bilderna är nog tagna av Daniel)


Translation:

Some pictures of what I have done over the summer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0