Metropolis




Metropolis känner många av oss till som en nattklubb som slog igen sina dörrar för stockholms indiepopare för några år sen.

Men det här är varför jag inte kan uppdatera er med bilder från kräftskivan jag hade förra helgen. Jag måste nämligen springa till videobutiken för att hinna köpa filmen Metropolis som är från 1927.

Det verkligen kliar i fingrarna på mig efter den. Men snart så!


Translation:

I was going to update som pictures from a party I had two weaks ago, but I really have to run to the store and by Metropolis. I saw it a few day´s ago and now I just have to have it!

Kommentarer
Postat av: BigRed

WTF? Har du "BG Clownen är ond" som kategorinamn? Haha, undrar om någon annan fattar att det är en gammal skunkgrupp? ;P

2009-09-16 @ 10:45:08
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Det är klart att jag har! :)



Haha! Nu lär dom ju göra det :p

2009-09-16 @ 11:13:00
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0