Bonnie and Clyde



Igår såg jag Bonnie And Clyde.
Jag skulle egentligen ha haft en fransk filmkväll med mig själv, lite ost, kex och vindruvor.
Så fransk film får de bli nån annan dag!



En annan film som hämtat inspiration (uppenbarligen) från denna film är ju "Natural Born Killers".
Har ni inte sett den så är det dags!




Faye Dunaway, otroligt vacker som Bonnie Parker. Hon har även ett väldigt häftigt temprament som jag gillade i den här filmen.
Tänk att ha dom ansiktsdragen och hennes vackra hår. Det är möjligt att näst intill allt var fint på 60´talet.



Jag gillade att filmen var både fartfylld och rolig.




Så fina dom är!
Om man är intresserad av historia så länkar jag här!


Translation:


The other day I watched Bonnie and Clyde and I really liked the eventfull story, Faye Dunaway is very beutiful as Bonnie Parker. And I came to think of the insperation they must have taken from this story when they made Natural Born Killers.
If your intressted in the story about the real Bonnie and Clyde I put I link in right here! Arn´t they super sweet?

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag håller med, verkligen spännande historia

2009-09-09 @ 20:01:26
URL: http://magicmirror.blogg.se/
Postat av: Sofia i London

supersöta mördare :P

2009-09-10 @ 14:01:16
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0