BigReds cooking

För någon helg sen så var jag och Lisa på besök hos mina föräldrar eftersom vi var väldigt fattiga.

Vi kom fram till att vi kunde komma över till dom och laga mat eftersom dom tycker att det är väldigt tråkigt.
Särskillt att komma på något.
Så jag och Lisa bestämde oss för att göra Apelsinkyckling, ris och en mjölkfri sås och en efterrätt till det.

Så här blev det.





Sen skulle det bara in i ugnen.



Mor min hade gjort hemma gjorda maränger som vi skulle ha i efterrätten sen.


Sen var det servering och uppläggning av maten.




Det var jätte mumsigt.





Efterrätten var en stor hitt.
Vi åt glass med hemmagjorda maränger, färska hallon och krossad mörk choklad.


Translation:

Me and my cosin Lisa, aka BigRed, was a bit poor a few weaks ago. So we came over to my moms place and cooked dinner for my mom and stepdad, since they don´t fancy cooking to mutch. We also made a delicius desert.
This is the turnout of it.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Det ser riktigt smaskigt ut :)

2009-09-02 @ 16:22:51
URL: http://ettperfektsubstitut.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Det var det verkligen också :) Särskillt efterrätten!

2009-09-02 @ 17:12:51
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0