An affair to remembur





Jag skulle bara vilja rekommendera en film som jag har letat mig galen efter.
Efter mycket om och men så har jag nu äntligen hittat den och köpte den så fort jag fick syn på den!
Helt underbar film från 1957 med Cary Grant och Deborah Kerr.



Ett litet besök i mysiga frankrike.



Här har vi Deborah Kerr i en otroligt vacker klänning.

Det pratatas bland annat om den här filmen i Sleepless in seattle.



Där de sitter och tittar på just den här filmen och konstaterar att detta knappast är något som män skulle förstå sig på. Och de mimar till filmen, så där som man själv kan göra ibland till filmer som man sett en million gånger och kan utan och innantill. Empire State Building, "the nearest thing they have to heaven in New York."  Deborah Kerr i filmen. Den är otroligt vacker, rolig och tårdrypande i ett och samma paket.

Translation:

I wanted to recommend the movie "A night to remember". It´s a wonderful love story, funny, witty and sad.
You can read more about it right 
here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0