Tisdags lunch drog ut på tiden...


Jag har tidigare rekommenderat soda som ett bra cafe just för mysiga saker som..




Sånna här mysiga promenader påvägen. Det är något jag älskar med hösten. Att äta lunch på Soda och passera den här mysiga allén!



Eller att dom gör det stämningsfullt till Halloween och har bullar som doftar jätte gott när man står i kassan. Dofter gör jätte mycket för mig när jag kommer in på ett café.



Eller varför inte Frukost hela dagen.

Men just idag så fick jag vänta ovanligt länge på min macka som jag hade beställt.
En kvart kvar tills min lunch är slut så måste jag gå och fråga var den har tagit vägen någonstans. Igen.
Fy på er tjejer. Ni får jobba på ett bättre system när det är mycket folk runt lunch tid. Annars tycker jag om er jätte mycket!

Translation:

I had lunch at one of my favourite cofee places "Café Soda" . They serve breakfast all day!

Kommentarer
Postat av: Anna S (Bokstävlarna)

Åh, vilka fina höstbilder de med alla löven!

Älskar verkligen höstlöv av alla slag, men lönnlöv är nog favoriten. Luktar gott också. :)

2009-10-27 @ 19:13:57
URL: http://bokstavlarna.se
Postat av: beabea

vad mysigt, jag vill äta frukost hela dan..

2009-10-30 @ 10:29:08
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0