Smiley stämpel!

Idag har jag börjat på en ny tjänst. Det är första gånen på tre år som jag jobbar ute hos ett annat företag och det här stället är hur mysigt som helst.
De spränger i berget intill huset där vi sitter varje morgon runt tiotiden, så att det skakar i hela huset.
Sen har jag spenderat större delen av dagen med att stämpla fakturor med en smiley stämpel. Man blir rätt glad av det måste jag säga.
Helt underbart enformiga arbetsuppgifter och ja måste säga att ja känner mig lite stel och snurrig efter att ha suttit och gjort i stort sett samma sak hela dagen. Men dagen gick fort och det var som sagt hur mysigt som helst!

Ja sa till dom när ja kom dit att jag gillade monotoma arbetsuppgifter och dom tittade på mig och frågade om det verkligen fans sånna människor.
Alla är jätte trevliga, hoppas att de håller i sig!


Translation:

I just started a new asignment at a sweet little place were I have a smiley stamp for all the papers I am trying to sort out. It´s a really cosy house we sit in and I hope I will think the same when my two weaks are up!


Kommentarer
Postat av: Chefen

Jag blir också glad av att ha dig i mitt kontor - symbiose eller interupted boredom?

2009-10-08 @ 18:18:24
Postat av: Lona- TÄVLING Månadens bloggdesign!

vill du vara med och tävla om en ny bloggdesign!?

gå in och kika på min blogg :D

2009-10-10 @ 13:32:00
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: freja

älskar din lilla presentationstext. om emo osv. so true

2009-10-10 @ 18:37:00
URL: http://labyrinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0