Plantera körsbärsträd vid min säng





Finns de bättre saker än riktigt mysiga badrum?
Jag älskar att gå på toa när ja är på cafeér eller pubar, alltid lika spännande att se sig om på väggar och i vrår vad dom har på de olika ställena.
Här är några söta badrum jag hittade när jag googlade runt lite.


En dimblå variant kanske? Bilden hittar ni "här".



För de som gillar old country.



Eller kanske en lite mer popig variant i chockrosa och rutigt golv. Bilden kommer här ifrån "här".



Jag vet inte ens vad man ska kalla det här. Men jag gillar kompositionen och gult är en underskattad färg.



Något jag gillar att göra är att ligga på badrumsgolv eller i badkarlet givetvis. Men om man någonsin behöver återhämta sig och samla tankarna hjälper det ofta att ligga på badrumsgolv. De är svala och i badrum hittar man lätt små sprickor och gömmor som man aldrig tidigare tänkt på.
När jag var yngre så hade jag ofta migrän och det enda som hjälpte var att ligga inlindad i ett täcke på badrumsgolvet.


Translation:

I like bathrooms of diffrent kinds. The great thing with bathrooms is that you can get yourself together by taking a bath or maby just resting your thoughts for a wile. Sometimes even gather insperation when it laks. Lie on the floor serching for cracks in the cealing or in the wall maybe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0