Min vinter film!

Nedpackad någonstans i mitt kartong land där hemma ligger filmen som måste ses när det har snöat. När de börjar närma sig vinter. Det här är en film som bland andra lösningar har fått mig att klara mig genom vintern och uppskatta den. Den ger mig en mysig känsla i hela kroppen och det är en rekomendation till alla Sandra Bullock fans. Eller om man bara uppskattar en mysig tjejfilm.





Filmen handlar om Lucy som jobbar på en tågstation.



Hon blir kär i Peter som hon räddar från att bli påkörd av ett tåg. Olyckligtvis så hamnar han i koma och för att få träffa honom så säger hon att de är hennes festman.




Hans familj är hur mysiga och roliga som helst. Dom bjuder in henne på Julafton eftersom hon är ensam och tar emot henne som en i familjen.



Jack blir givetvis förtjust i henne och försöker desperat försöka finna ut att de skulle vara något fel.



Förhör henne på frågor om sin bror.



Men är också väldigt go och vänlig mot henne och vill egentligen bara väl.


Men förr eller senare vaknar givetvis Peter

Ja, ni förstår en som många andra rörig kärlekskomedi med mycket söta roliga inslag som får mig att kura ihop mig till en mysboll varje gång.




Translation:

Wile you were sleeping is one of my all time favorite love storys. Its funny its sweet and it gives me that fuzzy feeling that all lovestorys are supose to.

Kommentarer
Postat av: Daniel Majling

hitta man till din blogg å ser en hyllningstext till Medan du sov.

Troligtvis den gulligaste romantiska komedin någonsin. =D

2009-10-15 @ 17:02:34
Postat av: Jeanette

I know :)



Tack!

2009-10-15 @ 17:22:11
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: helena.

Ja, ja! Jag älskar myskänslan Sandra Bullock ger en. Jag tycker så mycket om att en film som handlar om en vanlig 30-något spärrvakt kan vara så magisk.

2009-10-16 @ 19:24:14
URL: http://www.helenaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0