Må ja leva?

I år så hinns de inte med så mycket. Eller mycket hinns med, men även mycket glöms bort.
Jag har målat min nya lägenhet, packat, tvättat, jobbat, pysselkvällar och nästa helg blir det bokklubb och flytt. De är mycket just nu.
Min födelsedag kommer i detta extrema virr varr att försvinna i lite glömska och ja kommer låta den göra det lite också för att det just inte finns någon tid till detta.

Men om jag skulle få fira min födelsedag så skulle den nog se ut något så här.

Först så skulle jag äta Tapas på Sardin för att de är så mysigt och dom har jätte god Tapas där!



Ligger på Skånegatan vid nytorget och jag rekommenderar massa gott!



Sen kanske en liten mysig fika stund på tex String eller Blå lotus eller liknande. Det finns ju hur mycket mysiga fik som helst i samma krokar.



Sen skulle vi kila upp på götgatsbacken och ta en drink på Indigo där jag inte har varit på evigheter.

Det skulle räcka för mig. Myspysigt och lugnt.

Här hittade jag även en guide över stockholms alla bra ställen, allt från second hand affärer till krogar och cafén.
Jag kikade igenom, och även om det är många ställen som inte hunnit utforskats ännu så är den att rekommendera i de mesta från min sida.

Annars kan ja ju alltid rekomendera NiotillFems block som ja har som länk vid sidan om. Även hon har gett en bred guide av alla stans bra gator och vrår.
"här"

Translation:

These are the places I would go to if I had time to celebrate my birthday. But I don´t. I also found a guide to all the great must go to places in stockholm. "here"
There are so mutch more, but thats a good start.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0