Dagens outfit och lite till

Dagens outfit.



Tröjan är från - Vila
Övre kjolen är från - Indiska (och har inte alls den där underliga färgen som på bilden.)
Undre kjolen är från - H&M
Strumpbyxorna är även dom från - H&M ( Fast dom är väldigt ljust rosa)
Örhänget av Eiffeltornet fick jag i födelsedagspresent av  "BigRed"
Fråga gärna om ja har glömt något.


Ursäktar röran omkring, men jag har precis flyttat och även att ja inte har en särskillt bra mobilkamera.
Ljuset vill sällan sammarbeta. Men man kan göra annat med den som tex sånt här..




Hej hej!

Bara några exempel.



Här är ett smakprov på den senaste flickan jag håller på med.

Och igår fick jag jätte fina komplimanger att den har Tim Burton vibbar.
Jag fick höra Corpsbride från ett håll och Beetlejuice från ett annat. Lite lustigt att två olika refererar till något med samma stil.



På något sätt så kan ja relatera till CorpsBride. Den långa halsen och de skarpa dragen.






Kan de va sånt här dom tänker på när Beetlejuice kommer upp på tal kanske?

Ni som har sett filmen behöver ju inte så mycket förklaring till dessa bilder och ni som inte sett filmen kanske bör ta och göra det nu. Tim Burton behöver man ingen ursäkt för att ge en chans.


Translation:

First we have todays outfit. And since my mobile camera is pretty mutch usless for that sort of thing I just wanted to show that I can do other cool stuff with it.

And after that you can see a teaser from my latest illustration. It´s not cuite done yet but Two or three of my friends was kind enough to say they feel a little Tim Burton comming out of my work.


Kommentarer
Postat av: ellen

vilken gullgulloutfit! :)

2009-10-29 @ 14:51:08
URL: http://ellfi.blogg.se/
Postat av: Zettermark

Åh finfinfina bilder på dig i hatten!

2009-10-29 @ 15:02:51
URL: http://zettermark.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Oh! Tack så jätte mycket för de fina komplimangerna! :)

2009-10-30 @ 09:20:48
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: Anna S (Bokstävlarna)

Jag älskar verkligen "Beetlejuice"!

Såg halva på tv härom veckan och blev på så himla bra humör. Klart underksttad film, på så många sätt.

2009-11-04 @ 21:56:43
URL: http://bokstavlarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0