Cherry blossom girl






Jag provade den fina Kapphal klänningen från Vintage Stores igår efter jobbet. Den var jätte fin! Men fick tyvärr stanna kvar i affären, dels för att den var dyr och endast handtvätt gällde och dels för att jag absolut inte får in ett plagg till i min garderob.


Men vad är en finare blomma om inte körsbärblomman!
Denna bild är från etsy "här".




Den här fina saken är något jag drömmer om att få äga en vacker dag. Sjukt fin!
Bilden är från "här".



Tänk om allt kunde vara så här fint och mysigt jämt. En snurrbrickstelefon i pastell blått och skor lådor och väggar i puder och gammalrosa. Så underbart det skulle vara. Bilden är från "här".


Translation:

The pretty dress I showed you a cupple of days ago did not get to come home with me. I´m not to found of handwashing things. But it was super pretty. And here are some other pretty things I like. Click in the links to see were the pictures come from.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0