Plastrock och Fredagshäng!

Ibland önskar man helt klart att man tog med sig kameran på festen. Men den här gången blev det inte så heller.
Otroligt trevlig fredagshäng hos Xboxflickan. Ja kände mig inte lika skillad på plastinstrumenten så efter att ha suttit med hakan i soffan ett tag så gick jag invarderade jag köket med konstant skålande och whiskydrickande istället. De ja gör bäst liksom!

Men något ja vill visa HÄR som är ett bra tips till gå bort present till någon pysseltokig, Julklapp kanske eller någon som fyller år snart.
Jag och Big Red köpte de som gå bort present till Xboxflickan i fredags då hon är The pyssel Queen!


Själv ska jag köpa en vit och gå totally Crazy!

Dom har även massa mer mysgrejer och pyssel stuff nu inför Julen. Bara kika runt. Allt är inte jätte dyrt.

Translation:

Last Friday we were at The Xboxgirls place and played Rockband, or Plastic Rock as the invetation said.
For a give away me and BigRed bought this nice "Do it your self" Calander. It´s a swedish store and I don´t know what there limitations are. But I still think you should check it out right Here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0