Önskelista 2009

Jag kör en klassisk top 5 önskelista. Julen är till för alla, stora och små!

1.


Ända sen jag såg "Magiska systrar" Aka " Practical Magic" första gången så har jag velat ha det här huset!
Det är och kommer nog alltid att vara mitt drömhus.






2.



Mitt eget körsbärsträd som jag kan sitta och drömma under. Gärna i min trädgård vid det här otroligt fina huset.

3.

Till mer realistiska saker.



Lite snö på Julafton. Det får de alltid att kännas lite extra magiskt om det är snö på taken när man vaknar och flingor som virvlar runt i luften.

4.


Den här jätte fina frukostkalendern som hittas "HÄR". Me want!

5.


Och så givetvis önskar jag att alla min nära och kära kunde samlas tillsammans på Julafton för att trivsamt spendera kvällen tillsammans.



Translation:

My top five Christmas wishes of 2009.

1. First this amazing house that you see in the first picture. I´ve wanted to live there since I saw Practical Magic the first time.

2. A Cherry tree to stand preferably in the garden by that lovely house.

3. Something more realistic as snow on Christmas. Couse it makes Christmas feel just a bit more magic.

4. And The lovely Breakfast calender!

5. Finally, I´d like all my loved once to be gatherd to spend the evening with me. That would mean a lot to me.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker det är roligt att du valt att sätta snö till jul på listan över realistiska saker ;P

2009-11-14 @ 10:56:32
Postat av: Lisa

Huset är sjukt fint, btw.

2009-11-14 @ 10:57:26
URL: http://artvsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0