Lite så här och lite sådär..

Lite så här känner jag idag..



Kanske inte så lite!

Ja kan inte tänka på så mycket annat just nu.
Alltid lättare att visa hur man känner än att förklara det. Något om att en bild säger mer och här har ni fler.
Jag är helt bubblig och fluffig och det vill jag gärna dela med mig utav.

Sen vill jag också påminna om att det är dags att börja Julpynta för er som inte var klara med det i Oktober redan.
Det har redan börjat spelas och sjungas Julsånger på tåg. Måste minnas texterna lite bättre bara.

Translation:

Today I´m all bubbely and fluffy and I´d like to share it!

A picture says more then words so I chose these.

And for you who havn´t allredy started decorating for christmas, now is the time. It´s allredy November!
We´ve started playing and singing christmas songs, so get to it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0