Dekorera mera!



Dags för Julpynt BIG TIME!

HÄR finns mycket att hämta just nu. Utbudet är stort och inte alls så dyrt.
Här finns något för alla! Även ni som inte tycker om pynt och blinkande lampor. Nu kan Julen vara rolig att hänga i granen. Själv har jag ingen gran eftersom det inte får plats hemma hos mig. Men de hindrar inte att ja kan köpa Julgranspynt för det! På bilden ser ni några av de ja valde till min lägenhet i Jul. Och jag har siktat in mig på en Julstjärna från Indiska.



Här är koppar från Åhlens. Vet inte alls hur ja skulle få plats med det. Men ja vill sååååå ha dem. Prickigt is the shit när det kommer till paket och porslin!



Och tänk att få det i ett sånt här fint paket! Åh! Så himla mys. Älskar sånna här förpackningar.


Translation:

Getting redy for christmas in Sweden! I hope you are to were ever you are.

Kommentarer
Postat av: Lisa

I år ska alla paket vara prickiga med fina sidenband :)

2009-11-23 @ 21:43:25
URL: http://artvsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0