Converse = Love



Första kärleken var ju de där otroligt bekväma skorna som också gick att ha till allt i garderoben!



Strosa runt i kjol på sommaren.



Vänta på att tvätten ska bli klar.



Cyckla.



Vänta något mera.



Pussas och kramas!

Dansa.
Var vi än var någonstans. Så var conversen alltid de bekvämaste och snyggaste alternativet i sko hörnan.

Rockstjärnor och basketspelare, alla hade dem, vi hade dem.
Vi har dem fortfarande. Hur slitna de än blir kan vi inte låta bli att tänka att de inte spelar någon roll. De har ju varit med om så himla mycket och de passar ju fortfarande SÅ bra. De är som att dom var gjorda för just dina fötter.


 

Till och med Marie Antoinette älskade sina Converse.



De va med oss ända in under hösten. Vissa hade dem även under hela vintern med ett par tjocka raggsockor eller frusna fötter.



Vissa prydde stan med sina.

Hur vi än vrider och vänder på det så är Converse - All Star det ända rätta i längden. Helt klart!

Håller ni inte med mig?


Länk!



Translation:

Converse is the only way to go right?

Link!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så typiskt asiatiskt. Ska alltid ha det unika och tjusiga.



Jag gillar mina converse. Dom är helt svarta, och används under vissa perioder väldigt flitigt.

Nu tycker jag det är för kallt,så jag har mina kängor= varmare + jag blir inte blöt om fötterna!!

Just nuhoppas jag det ska bli lite omodernt med converse.



OH brodera har jag inte gjort sen... nian. HAHA det var bara ett halvår sedan, men ändå. Jag har aldrig fastnat för broderier.

Jag tänker bums besöka sängen.

Jag är så fruktansvärt trött! sitter och håller upp mina ögonlock med våld!!

2009-11-27 @ 23:42:38
URL: http://syntetiskttrams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0