Blond eller brunett?


Jag känner att jag kommer få ett stort problem med att få min garderob att fungera om jag färgar håret mörkt igen. Å andra sidan så saknar jag mitt mörka hår ibland. Å andra sidan så får ja så mycket att fungera med det blonda. och jag har mått bättre som blondin än som brunett. Inte för att det säkert har varit avgörande. Men ändå!?

Så hur gör jag? Klippa färga eller låta det va?

Jag funderar på lite sånt här.




Tyvärr kan jag ju inte bara få längre hår hur som helst och Bob är inget som tilltalar min ansiktsform.

Några frisyrer som jag verkligen gillade var Shannon Sossamons "Rules of attracktion", "Wristcutters", Angelina Jolie "Playing by heart", "Gone in 60´sec". De är frisyrer jag har haft. Ja brukar dras till att ta insperation från dessa pga deras hårkvalite som verkar likna min något.
Nu sitter jag här igen och klurar på vad som skulle vara en intressant frisyr.

Så hjälp mig lite på traven är ni snälla.
Blondt eller Brunt?


Translation:

I need some help to deside what color I should have on my hair. I´ve been blond for quite some time now and it feels sort of dead. I really should do something else with it. It just scares me a little since my hole wordrobe is colore combined with my hair and maybe it won´t work with dark.


So what should I do? Stay blond ore go back to being a brunett?







Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte helt otippat röstar jag blont. Tänk bara på Angie-frillan, it was gorgeous darling.

2009-11-17 @ 12:23:14
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Hiwa

Black is back.

2009-11-17 @ 20:18:39
Postat av: Jean

Utifrån de där bilderna och de bilder jag sett, så röstar jag blond. Du är fin i båda men du passar i blont. Kanske en röd-ton?

2009-11-20 @ 12:55:59
URL: http://art-of-jean.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0