500 days of summer



Det har ju pratats en del om den här filmen på senaste och JA! Den är värd att se!
De är grymt bra musik hela filmen igenom. Alla dina favoriter om du gillar The Smiths.
De går inte allt för bra för dom, men de avslöjas redan från början och den slutar bra hur vi än vänder och vrider på det. Helt underbar film. Jag gillar hur den filmas. Det ligger samma känsla över den som Stranger then Fiction.
Har ni inte sett den heller så bör ni göra det genast!
Vacker och mysig är en kortfattad förklaring.

Translation:

The word has been going around about this perticular movie and YES! You totally need to see it!
The music is awsome, particularly if you like The Smiths.
They don´t quite make it through but that is reviled in the very beginning of the movie and it ends very well anyway. Wonderful movie. I like how it resembles Stranger then Fiction in a way.
If you havn´t seen that one either, then do it this instant!
Beautiful and cosy is a short explanation.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aha, den!

Det är ingen kjol, det är en HELT fantastisk väska, som jag har dreglat över i typ 100000 år. Helt underbar. Hon som har den har typ... importerat den från japan eller något. Det är ett japanskt märke den kommer ifrån!



ABSOLUT, annars räknas inte din blogg som en blogg. det är en FAKEBLOGG då.

Skojar bara!

Jag är svag för listor, roligt att göra!

2009-11-26 @ 21:27:42
URL: http://syntetiskttrams.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag läste inte ens ditt inlägg.

Men jag vill se filmen.

Åh, den verkar så braaa!!

2009-11-26 @ 21:37:46
URL: http://syntetiskttrams.blogg.se/
Postat av: Loa

Kanske ska kolla upp den där Stranger than fiction då?! För 500 days of summer var riktigt bra ju

2009-11-27 @ 14:06:46
URL: http://meloy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0