Tribute*


Jag minns knappt när den här bilden togs. Men ganska säker på att jag gick i början utav högstadiet vilket betyder att jag nog var 12 eller 13 och Lisa här var 15 eller 16år.

Det här togs några år senare, här gick jag i ettan på gymnasiet, kanske precis börjat tvåan. Jag vet att bilderna nedan togs kort därefter. Så jag var alltså 16 och Lisa bör ha varit 18år gammal.


Samma gäller då alltså för dessa bilder. Jag vet att jag hade den där underliga frisyren i början av tvåan.



Den här togs nog senare samma år.

Här är alltså lite fotoautomatsbilder på mig och en av de bästa människorna jag känner!
Detta var innan de bra fotoautomaterna togs bort. 
De är i den ordningen de togs.
Det saknas en remsa som jag vet finns någonstans men jag vet inte var, fast lika bra är väl det eftersom Big Red ändå inte tycker om den, men de var sista gången vi tog sånna här bilder innan de togs bort och då fyllde hon 20år.
Jag saknar verkligen de gamla fotoautomaterna! Gör inte ni?

Translation:

Here are some photo booth shots of me and my cusin. I really miss the kind were you got four diffrent once. The once they have now just sucks. It´s expensive. All four are the same and it´s not as easy and fun as it used to be. I say bring back the old once! How about you?

These pictures was taken in the order I put them up. The one on the top is the oldest. From 13 and 16 years old to 16 and 18 years old. It´s cool to see the transformation threw the years. But I miss doing it.

Kommentarer
Postat av: peter

Såna' där "fotoremsor" är coola. Måste kolla ifall det finns kvar en automat i Karlstad.

2009-12-15 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0