Summering 2009 del 2

Under stor del utav detta år har jag varit blond. Och det under en period då jag lyckats hinna med en hel del här och var.
Så här är till minne av mitt blonda 2009 och lite annat.




Det blev ju inte blond blont på en gång.
Men jag gillade att se hur det schiftade.


It didn´t get blond blond all at once. But I liked to se the tranceformence.



Kände mig lite bohem ett tag.

I felt a little bohemian for a wile.



Lekte Hippe och gjorde ett eget hippie snöre.

Tride out the hippie look with a home made head band.




Jag var på Tech Noir.

I went to Tech Noir.







Sen skulle det bli vitare och då blev det även lite lila.

I was suppose to color my hair whiter but then it got a little purple.



Jag och Lisa lagade mat hemma hos min mor.

Me and Lisa went to my mom and cooked for them.



Jag lärde känna Daniel.

I got to know Daniel.



En del Bio på Heron.

I went to the Cinema.





Jag var på Kusinens Bröllop.

I was at my cosins wedding.



Träffade nya bekanta.

Got to know some new friends, here is one.



Debaser häng med vännerna!

Hanged out with the girls at Debaser but later some of the guys joined in.



Hälsa på moster i Storfors.

Went to se my Aunt.



Kolla läskiga ögon!

Check out the eyes on this picture!




Söderhäng har det varit gott om i försommaren!

Hanging around all my favourite places all summer!



Bubblor är sjukt roligt på sommaren!

Bubbles are something I just love!



Även att lotsas vara jätte är kul...



Eller varför inte pyssling.

Det här var då dagen innan jag skulle på en fotosession som var gratis så länge man inte köpte bilderna. Haha!
Iaf, jag och Daniel lekte lite med hans kamera och så fick jag öva mig lite att stå inför kameran. Men de är svårt att sluta fota när man väl har börjat.



Två exempel på hur bilderna blev. Fler bilder kan ni se i det tidigare inlägget här.



Efter ja hade blivit ruinerad var jag skukt hungrig och sällskapssjuk, så jag begav mig till Hornstull för att äta sushi picknick med Anna Robert Hiwa och Daniel. Här var första gången jag träffade Hiwa.

Mer kommer imorgon...




Kommentarer
Postat av: peter

Bilden från Snotty där du håller i lappen.

Du ser skyldig ut. Du stal såväl tvålbehållare som lappar. CONFÄSS!!!!1

2009-12-29 @ 18:31:46
Postat av: Jeanette

Jag bestulade bara lappen jag håller i på bilden. Den bad om det.

2009-12-30 @ 11:38:45
URL: http://interruptefdfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0