Julpynt, dagens outfit och inspiration!



Igår så skulle jag handla lite mat och hittade den här jätte fina ljusslingan för 99kr på Ica!
Så jag köpte den och prydde dörrposten in till mitt "kök". Det är stjärnor men syns nog inte så bra på bilden.



Det här är vad jag har på mig idag.

Kjolen är från MQ
Tröjan från Vila
Strumpbyxorna från H&M




Sen hittade jag den här jätte fina bilden! Jag älskar strutar, finns det nå mysigare?
Och de här fick mig lite inspirerad till att göra egna strutar och hur man skulle kunna utveckla idén. Varför begränsa sig, eller hur?
Nu är det blommor i de här och jag föredrar hårda karameller, men de gör man ju som man vill.
Så snart är det dags att pyssla och fixa.


Translation:

First I found this nice star christmas light to decorate my apartment with.

Secondly, this is what I am waring today.

Third, I found this really pretty picture of these cones. I thought it was really inspireing. I prefer them with sweets in them, but thats up to the maker of course.
So soon its time to fix and trix. It´ll be fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0