Julmys!

Idag dränks stockholm av vitt puder aka Snö. Det är väldigt nice när man sitter inne på kontoret att se ut över hela slussen som de snöar på. Men när man kommer ut är det mest bara väldigt halt. Sand tack!

Jag tänkte i det här inlägget få lite Julstämning. Jag har ingen bra kamera så ni får dra till med lite egen fantasi också.



Soda har alltid lika myspysigt på Disken när man kommer in där och ska fika. Bullarna doftar helt underbart. Jag älskar nybakade bullar! Helst som jag själv har gjort. Men dessa är inte att underskatta.



Det här är min guddotter på Lussefirande i kyrkan.
Världens härligaste!

Och så avslutar jag detta inlägg med dagens outfit.



Ja, det är Twiggy på T-shirten.

T-shirt från Gina Tricot
Kjolen från H&M
Övre tröjan är från Åhléns

Translation:

Okey so we  have a lot of snowing going on today. It´s cosy, but I´m afraid I just might fall on my ass!
Soda is a very nice coffee shop and in the first picture I´m showing you how it looks there right now this time of the year.
In the second picture you see my Goddoughter and how cute she was as Lucia last Friday in Church.

And in the last one I am rounding things up with the outfit I´m whering today.

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

åh snöar det i sthlm nu? :D wiiiee längtar hem!

2009-12-15 @ 14:03:56
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: Digitalmonster

fin kjol! =)

2009-12-19 @ 19:05:42
URL: http://digitalmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0