2009 del 1

Jag ska börja avrunda det här året hade jag tänkt.

Så vad har hänt under det här året egentligen. De är ju svårt att få med allt.



Våren kom och det gjorde körsbärsträden också!
Vi hoppas på en lika fin vår till nästa år.



Påsken firades hemma hos Big Red.


Så söta!



Jag hängde tvätt i min hall.



Det har fikats massor!



Anna-Greta fyllde två år!



Suttit på berg och haft picknick med en bok eller tre.



Vi har pysslat.



Jag och Big Red var hos Jamie och satt på trappan och hade de mysigt med öl cider och otroligt massa kedjerökande.
Vi åt Biggaråer och snacks och pratade för fullt.
Och jag tror jag har lyckats komma på varför Big Red nästan alltid går vilse.



Druckit te och spelat kort på prickig duk.




Gjort illustrationer.

Mer får det bli i mellandagarna för nu går jag på Julledigt ett tag. Tills dess.

God Jul på er alla!

Marry Christmas!

Kommentarer
Postat av: Carita

svar - å rara du, tack så jättemycket! :) det värmer verkligen. hoppas du får en fantastisk kväll och jisses vilka underbara illustrationer! puss

2009-12-23 @ 20:37:06
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Tack så jätte mycket! Va glad jag blir. Illustrationen längst ned gav jag i Julklapp till min Pojkvänn. han blev jätte glad :)

2009-12-27 @ 21:54:50
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0