Inglorious Bastards

Hej på er!

Idag är jag inte på topp tyvärr, men jag tänker inte besvära er med det. För jag är här för att försöka uppmuntra till positiva trevliga saker som ni kan få glädje utav.

Så här kommer lite bilder från en film som ja nu utnämner till 2009´s bästa film hittills!



Den är otroligt våldsam och splattig, men de är ju under andra världskriget så, inte allt för konsigt. Men trots allt våld så lyckades Quentin att verkligen underhålla oss med en hel del skrattattacker hela filmen igenom.
Brad Pitt gjorde en suverän roll. Utöver vad jag hade förväntat mig.

Här är lite bildinslag från filmen.



Mélanie Laurent är säkert världens vackraste kvinna. Hon har en sån speciell karaktär och hennes drag är så underbara. Men ja tycker inte att bilderna ens kommer i närheten av hennes roll i denna film. Strålande!




Och sen mästaren till denna storslagna film, vem kunde ana det?


När vi kom ut från biografen var jag otroligt röksugen eftersom jag suttit inklämd på en stol mellan 100 tals människor i två och en halv timme.
Så vi sprudlade med konverserande för att smälta filmen som vi precis sett.
Och där börjar maskinisten. Mannen bokom, ja, bakom, prata med oss.
Efter att ha pratat med honom en stund så frågade han oss om vi ville komma in på ett studiebesök på en fem min innan han skulle gå hem.
Givetvis kunde vi inte låta bli detta!


Ursäktar väldigt suddiga bilder!

Den här marmorväggen som Daniel står vid är, tror jag från 30´talet eller så. Jätte häftig!

De va väldigt coolt även om de kanske bara ser jätte rörigt och så ut. Jag har iaf alltid velat se hur det ser ut och Daniel och Kristian var också pepp!



Här hände det riktigt coola grejer alltså. Så häftigt att få se vart allt går till. Han hade jobbat där hur länge som helst.




Jag får tacka Kristian igen som var jätte snäll och bjöd med mig på den här filmen som en spontan grej.
Underbar kväll!

Translation:

Inglorious Bastards is probebly the best movie of the year! I totaly recomend it. Tarantino has done it and tell me if you seriusly think this isn´t his best movie ever!
The woman you see is Mélanie Laurent, a french actress whom is so beautiful!

And the other pictures are from a toure we got in the room were it all happens. The projectionroom. So cool! We had lot´s of fun looking around. The man who run it had a lot of things from the 30´s wich was really amazing.
So we had a lot of fun and it´s moments like this you just have to grab without hesitation.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Snygg blogg:)

Jag ville också säga att jag har Veckans Kändis på min blogg och det betyder att om du svarar rätt vem det är så kommer din blogg få synas på min:)

2009-08-30 @ 19:24:22
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0